Komentáře

1 barumka barumka | Web | 13. července 2011 v 15:45 | Reagovat

Tak treba vyhrab nejakej motivacni kousek obleceni a jednou do tydne si ho zkus:) Jinak s tim sportem to netreba prehanet, zdravej dospelej clovek by mel sportovat 4-6 h tydne, vic neni vubec nutny. Pak budes mit akorat vecne namozeny svaly, ty nebudou stihat regenerovat a nebudou tim padem ani rust.

2 alcsa alcsa | Web | 14. července 2011 v 7:32 | Reagovat

Jo, moc času je sice lákavá věc, ale po pár dnech to otráví. Jinak souhlasím s Barumkou, že takhle častý intenzivní pohyb je zbytečný, jde o to, že pokud tak teď budeš třeba měsíc cvičit a pak přestaneš, protože přijdou jiné povinnosti, tak to nemá zrovna hubnoucí efekt (s čímž mám velice bohaté zkušenosti:-D). Když bys měla intenzivní pohyb 4krát až 5krát do týdne, myslím, že to stačí. Pokud chceš vyplnit pohyb aktivněi jinak, tak bych spíš volila věci typu dlouhá procházka, pohodová projížďk na kole - něco, co je aktivní, ale ne vyloženě prvoplánové cvičení ze kterého tě budou druhý den bolet svaly.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.